Hədis rəvayət etmədən əvvəl mahnı oxuyan nasibi imamı İbrahim ibn Sad

BİSMİLLAHİR RƏHMANİR RƏHİM
HƏMD OLSUN ALƏMLƏRİN RƏBBİNƏ
VƏ SALAM OLSUN MÖVLAMIZ MƏHƏMMƏDƏ VƏ ONUN PAK ƏHLİ-BEYTİNƏ

Bundan sonra … nasibi dinində hər növdən imam var, bəziləri (Müaviyə və b.) lənətli, bəziləri yalançı (Əbu Hureyrə, İkrimə və b.), bəziləri şərəbxor (Müaviyə, Səmurə ibn Cündəb və s.), bəziləri (Yaqub ibn İbrahim və b.) pul qarşılığında hədis rəvayət edən, bəziləri də hədis rəvayət etmədən əvvəl mahnı oxuyan kəslərdir . Necə ki bu yazımızda da ortaya qoyacağımız kimi nasibi imamlarından İbrahim ibn Sad Hədis rəvayət etməkdən əvvəl mahnı oxuyardı. İndi həm bu adam haqqında məlumat verəcəyik və həmdə onun hədis rəvayətində əvvəl mahnı söyləyəcəyinə dair necə and içdiyini bilgiləyəciyik.

 ibrahim-b-sad  ibrahim-b-sad2  ibrahim-b-sad3  ibrahim-b-sad4

Şəkildə gördüyünüz nasibilərin rical elmində nüfuz olaraq gördükləri əz-Zəhəbinin “Siyər” adlı kitabıdır, gördüyünüz səhifələrdə əz-Zəhəbi İbrahim ibn Sad haqqında məlumat verərək deyir ki:

إبراهيم بن سعد ( ع )  ابن إبراهيم بن صاحب رسول الله – صلى الله عليه وسلم – عبد الرحمن بن عوف . الإمام الحافظ الكبير أبو إسحاق القرشي الزهري العوفي المدني
İbrahim ibn Sad ibn İbrahim ibn səhabələri Rasul (s) Əbdürrəhman ibn Ovf, imam, böyük hafiz, Əbu İshaq əl-Qüreyşi əz-Zühri əl-Uvfi əl-Mədəni

وكان ثقة صدوقا ، صاحب حديث . وثقه الإمام أحمد
o siqə (etibarlı), sadiq və hədis sahibidir, imam Əhməd onu siqə (etibarlı) saymışdır.

وروى أحمد بن سعد بن أبي مريم ، عن يحيى بن معين قال : ثقة حجة
… Yəhya ibn Main dedi ki: “siqə (etibarlı) və hüccətdir”

وقال عباس : قلت لابن معين : إبراهيم بن سعد أحب إليك في الزهري ، أو ليث بن سعد ؟ فقال : كلاهما ثقتان
Abbas (əd-Duri) dedi ki: Yəhya ibn Mainə dedim ki: “İbrahim ibn Sad yoxsa Leys ibn Sadmı qiymətlidir? “Dedi ki:” hamısı siqəttan (Etibarlı)dir

وقال أحمد العجلي : مدني ، ثقة
Əhməd əl-İcli dedi ki: “siqə (etibarlı) dır”

وقال أبو حاتم : ثقة
Əbu Hatim dedi: “siqə (etibarlı) dır”

İşdə siqə (etibarlı), sadiq, hüccət, imam və hafiz olan şəxs haqqında əz-Zəhəbi 306-cı səhifənin sonunda eynilə belə deməkdədir:

قلت : كان ممن يترخص في الغناء على عادة أهل المدينة ، وكأنه ليم في ذلك ، فانزعج على المحدثين ، وحلف أنه لا يحدث حتى يغني قبله ، فيما قيل
Deyərəm ki: O (İbrahim ibn Sad) Mədinə camaatının ənənəsi üzrə mahnı oxumağı caiz bilirdi. Buna görə tənqid edilincə mühəddislərə əsəbiləşərək hədis rəvayət etmədən əvvəl mahnı söyləyəcəyini dair and içdi.

ez-Zəhəbi, “Siyər”, 8/304-306

Vəlhəmdulillahi  Rəbil Aləmin

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s