Şərab satıcısı səhabə Səmurə ibn Cündəb

BİSMİLLAHİR RƏHMANİR RƏHİM
HƏMD OLSUN ALƏMLƏRİN RƏBBİNƏ
VƏ SALAM OLSUN MÖVLAMIZ MƏHƏMMƏDƏ VƏ ONUN PAK ƏHLİ-BEYTİNƏ

Bundan sonra … keçən yazımızda nasibilərin kralı Müaviyə ibn Əbu Süfyan alkaqolik biri olduğunu əhli sünnə və nasibilərin öz qaynaqları ilə ortaya qoymuşduq. Bu istiqamətdə etdiyimiz araşdırmalardan daha maraqlı nəticələrə çatdıq. İslamiyyətdə haram olmasına baxmayaraq  nasibilərin kralları və “səhabə ” adını taxdıqları digər əhəmiyyətli şəxsiyyətlərində şərab mövzusunda bir xeyli həvəsliymişlər . Məsələ nasibilərin “böyük ” səhabə dedikləri adam Səmurə ibn Cündəb şərab satıcısıymış . Bu həqiqəti nasibilərin ən etibarlı qaynaqlarından öyrənirik.

sarap-semure-muslim  sarap-semure-muslim1

Şəkildə gördüyünüz nasibilərin hədis imamları Müslimin “əs-Səhih ” adlı kitabıdır , işarələnilmiş yerdə bu ifadələr var:

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرِ بْنُ أَبِي شَيْبَةَ وَزُهَيْرُ بْنُ حَرْبٍ وَإِسْحَقُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ وَاللَّفْظُ لِأَبِي بَكْرٍ قَالُوا حَدَّثَنَا سُفْيَانُ بْنُ عُيَيْنَةَ عَنْ عَمْرٍو عَنْ طَاوُسٍ عَنْ ابْنِ عَبَّاسٍ قَالَ بَلَغَ عُمَرَ أَنَّ سَمُرَةَ بَاعَ خَمْرًا فَقَالَ قَاتَلَ اللَّهُ سَمُرَةَ أَلَمْ يَعْلَمْ أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ لَعَنَ اللَّهُ الْيَهُودَ حُرِّمَتْ عَلَيْهِمْ الشُّحُومُ فَجَمَلُوهَا فَبَاعُوهَا
… İbni Abbas dedi ki: Səmurənin şərab satdığı Ömərə çatınca dedi ki : “Allah Səmurənin bəlasını versin ! Rəsulullah (s)-in “Allah yəhudilərə lənət etsin , özlərinə daxili yağlar səhvim qılındı ​​da onları əridərək satdılar ” dediyini bilmirmi ? “

Müslim, “əs-Səhih”, 3/1027, Müsəqəat kitabı, hədis 1582

Bu hədisi nasibilərin “böyük” imamı Buxari  “əs-Səhih” , 2/119 , Kitabul Buyu , hədis 2223-də rəvayət etmişdir . Lakin Buxari hədisi senzura etmiş , Səmurə ibn Cündəbin adını silərək onun yerinə  “filan” yazmışdır. İnşaAllah bunu daha sonra nasibilərin yalan və senzura hissəsində sizlərlə paylaşacağıq.

EK1 : Dəfələrlə yalançı , təhrifçi və həyasız (= Müaviyə ) olduğunu bilgilədiyimiz Araz Həsənzadə adlı nasibi guya bizə yenə cavab hazırlamış. Cavabında deyir ki :


“Slaveofahlubait” nikli Pakistanlı rafizinin yalanlarını kopyalıyarak özünə din əldə etmiş həyasız rafizi Nasibiler.wordpress.com adlı bloqunda deyir:


Cavab:  Keçən yazısında bu həyasız mənim “revivingalislam.com ” blokunun sahibi Nader Zaveri – Allah onu qorusun – qardaşımızdan kopiya çəkdiyimi söyləyirdi , bu dəfə isə ” ahlubait.wordpress.com ” blokunun sahibi slaveofahlubait – Allah onu qorusun -qardaş kopiya etdiyimi idda etmiş. Məndə deyirəm ki , əgər mənim bu iki şəxsdən kopiya etdiyimi sübut etməsən şərəfsizsən və döl israfısan . İndi mən ” velayet.com ” formasında başlıq açaraq sənin bütün yazılarını və surəti çəkdiyin saytları bir-bir deyəcəm .

İmam Bəduruddin Əyni (r.ə) ” Ümdət-ul Kari Şərhi Səhih Buxari ” adlı Buxari şərhinin 12 ci cild 36 və 37 ci səhifələrində bunları söyləyir :


ورواه البيهقي من طريق الزعفراني عن سفيان وزاد في روايته سمرة بن جندب وقال القرطبي وغيره اختلف في تفسيره بيع سمرة الخمر على ثلاثة أقوال أحدهما أنه أخذها من أهل الكتاب عن قيمة الجزية فباعها منهم معتقدا جواز ذلك والثاني أن يكون باع العصير ممن يتخذه خمرا والعصير يسمى خمرا كما يسمى العنب به لأنه يؤول إليه قال الخطابي ولا يظن بسمرة أنه باع عين الخمر بعد أن شاع تحريمها وإنما باع العصير والثالث أن يكون خلل الخمر وباعها لما ذكرنا آنفا وقال الإسماعيلي في كتابه المدخل يجوز أن سمرة علم بتحريمها ولم يعلم بحرمة بيعها ولو لم يكن كذلك لما أقره عمر على عمله ولعزله لو فعله عن علم انتهى وهذا يرد قول بعضهم ولم أر في شيء من الأخبار أن سمرة كان واليا لعمر على شيء من أعماله انتهى لأن قول الذي اطلع على شيء حجة على قول من يدعي عدم الاطلاع عليه وأيضا الدعوى بعدم رؤية شيء في الأخبار الذي نقله غير واحد من الحفاظ غير مسموعة لأنه يبعد أن يطلع أحد على جميع ما وقع في قضية من الأخبار قوله ” قاتل الله اليهود
Beyhaqi də bunu zəfərani nin tariqi ilə sufyandan rəvayət edib bunu da əlavə etmişdir : Səmrə bin Cündəb
Qurtubi və ondan başqa alimlər bu hədisin təfsirində sSəmurənin şərab satdığında üç ixtilaf etdilər :

Birincisi: O bu şərabları əhli kitabdan cizyə olaraq aldı və onları caiz olaraq inanıb satdı
İkincisi : Şərab edilə bilən sıxılmış meyvə suyu satırdı və ona da üzümə şərab deyildiyi kimi çünki buna şərh edilir deyə şərab deyə ad verilər və şübhəsiz ki o sıxılmış meyvə suyu satırdı. Xəttab deyir ki : “Mən Səmurənin içkinin haram olduğu sözü yayıldıqdan sonra içki satdığını sanmıram. O qətiliklə sıxılmış meyvə suyu satırdı ”
Üçüncüsü : Az əvvəl də qeyd etdiyimiz kimi şərabı sirkəyə çevirib satdı. İsmail əl- Mədhal kitabında dedi ki : ” Səmurə onun haramlığını bilir ola bilər və satılmasının haram  olduğunu bilmir ola bilər. Əgər vəziyyət belə olmasaydı Hz.Ömər (r.ə) onun bu etdiyini və bunun satılmasının haram olduğunu bildiyini qəbul edib onu əzletməzdi … “


Cavab: Nasibin burada axtardıqlarının heç biri bizə qarşı dəlil deyil , əksinə bu nasibin hər zaman gördüyümüz qıvırmalardan biridir. Nəss (səhih hədis) qarşısında burada qalxıb alimlərin şəxsi fikirlərini və ehtimallarını bura əlavə etmiş. Bəs bizdə soruşuruq , bu adamların ortaya atdığı bu 3 görüş haqqında əllərində hər hansı bir dəlil varmı? Gerçəkdə bunların heç birinin əlində hər hansı bir dəlil mövcud deyil , çünki olsaydı onu dərhal ortaya qoyar, bu alkaqol şəxsin müdafiəsinə qalxardılar amma dəlil olmadığından belə qivrilirlarlar . Xəttabi yuxarıda köçürdüyümüz səhih hədisin əleyhinə olaraq “o qətiliklə sıxılmış meyvə suyu satırdı ” deməkdədir. ” Səhihi Müslim” də keçən hədisdə ibni Abbas (r.ə) “Səmuranın şərab satdığı Ömərə çatınca  “deyərək Səmurənin satdığınız şərab olduğuna şahidlik edərkən Xəttabi  “o qətiliklə sıxılmış meyvə suyu satırdı ” deyir. Belə qıvrılmalara əhəmiyyət verilməz , əsas olan Xəttabi və ya bir başqası deyil nəssin nə dediyiniz və Nəss onun şərab satdığını söyləməkdədir.

Vəlhəmdulillahi  Rəbil Aləmin

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s