Kəşmiri: “Quran’da mənəvi və ləfzi təhrif gerçəkləşmişdir.”

BİSMİLLAHİR RƏHMANİR RƏHİM
HƏMD OLSUN ALƏMLƏRİN RƏBBİNƏ
VƏ SALAM OLSUN MÖVLAMIZ MƏHƏMMƏDƏ VƏ ONUN PAK ƏHLİ-BEYTİNƏ

Hörmətli oxucularımız, bu yazımızda inşəAllah yenə nasibi əqidəsi haqqında mühüm bir məqaləni sizlərlə paylaşacağıq. Bu məqalə nasibilərin müqəddəs kitabımız haqqındakı inancları ilə əlaqədardır ki, məqalədə nasibilərin imamlarından Məhəmməd Ənvər əl-Kəşmiri müqəddəs kitabımızın mənən və ləfzən təhrif edildiyini iddia etməkdədir. Kəşmiri’nin kimliyi və nasibilər nəzdindəki məqamı üçün bu linkdən məlumat ala bilərsiniz: Böyük mühəddis Məhəmməd Ənvər Şah Kəşmiri
Məqalədə təqdim edəcəyimiz mənbə və məlumatlar isə bizə deyil alkafi.net saytında yazan Nasırul Hüseyn qardaşımıza aiddir. Yazının əsli bu linkdədir: http://www.alkafi.net/vb/showthread.php?t=673

tahrif-kesmiri1tahrif-kesmiri

Şəkildə gördüyünüz nasibilərin hədis imamlarından Kəşmiri’nin “Səhihi Buxari”yə yazdığı şərh olan “Feyzul Bari” adlı kitabıdır, işarələdiyimiz yerdə bu ifadələr var:

واعلم أنَّ في التحريف ثلاثةُ مذاهبَ: ذهب جماعةٌ إلى أن التحريفَ في الكتب السماوية قد وقع بكُلِّ نحو في اللفظ والمعنى جميعًا، وهو الذي مال إليه ابنُ حَزْم؛ وذهب جماعةٌ إلى أن التحريف قليلٌ، ولعلَّ الحافِظَ ابنَ تيميةَ جنح إليه؛ وذهب جماعةٌ إلى إنكارِ التحريف اللفظي رأسًا، فالتحريفُ عندهم كلُّه معنوي. قلت: يَلْزَمُ على هذا المذهب أن يكونَ القرآنُ أيضًا مُحرَّفًا، فإِنَّ التحريفَ المعنويِّ غيرُ قليل فيه أيضًا، والذي تحقَق عندي أن التحريفَ فيه لفظيُّ أيضًا، أما إنه عن عمد منهم، لمغلطة. فا تعالى أعلم به
Bil ki, təhrif mövzusunda üç qrup var. Bir qrup səmavi kitablarda təhrifin olsuğu fikrindədilər. Bu mənada təhrif fikrinə sahib olanlar səmavi kitabların həm ləfzində, həm də mənasında təhrifin gerçəkləşdiyini söyləyərlər, ibni Həzm bu fikirdədir. Bir qrup da təhrifin az olaraq gerçəkləşdiyi fikrindədilər, Hafiz ibn Teymiyyə bu fikrə meyl etmişdir. Bir qrup da ləfzi təhrifi təməldən inkar etmişdirlər. Bunlara görə bütün təhriflər məna ilə əlaqədar təhriflərdir. Mən deyirəm ki, bu fikir Quranın edilmiş olmasını tələb edir. Çünki məna ilə əlaqədar təhriflər də az deyildir. Qənaətimizə görə Quranda ləfzi təhrif də gerçəkləşmişdir. Onlardan (hər hansısa) birisi tərəfindən şişirdmədən dolayı qəsdən gerçəkləşdiyi mövzusunda gəlincə isə Allah-u Təala ən yaxşısını bilir.

Kəşmiri, “Feyzul Bari Şərh Səhihul Buxari”, 4/541

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s